سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
تابلو اعلانات آپارتمان مدارس فلزی شیشه خور خرید اینترنتی تابلو اعلانات آپارتمان ساختمان مسکونی

تابلو اعلانات قابدار

تابلو اعلانات قابدار

به طور معمول تابلو اعلانات قابدار اهداف مختلفی را می تواند داشته باشد برای مثال تابلوهای اعلانات می توانند برای اشتراک اطلاعات، هماهنگی جلسات، اعلام همکاری ها، یادآوری ها، یادداشت ها و موارد دیگر مورد  استفاده قرار گیرند.

از تابلوهای اعلانات در مدارس، ادارات و فضاهای عمومی  و.. استفاده می شود.

تابلو اعلانات قابدار

تابلوهای اعلانات می توانند ساده ترین و سریع ترین روش برای برقراری اطلاعات و به جریان گذاشتن اطلاعات باشند افراد می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند و نسبت به موضوع مهمی که در تابلو اعلانات قرار گرفته است آگاه شوند.

در این مقاله به بررسی تابلو اعلانات قابدار خواهیم پرداخت در ادامه همراه ما باشید تا درباره این تابلو بیشتر با همدیگر صحبت کنیم.

تابلو اعلانات های قاب دار به گونه ای هستند که میتوان روی آنها شیشه و قفل بر روی زهوار نصب کرد. همچنین برای مقاوم تر کردن این تابلو ها و شکیل تر شدن ظاهر آنها از قاب و اسکلت های مقاوم و پارچه های بسیار با کیفیت در برابر رطوبت استفاده می کنند.

معمولاً از تابلوهای اعلانات قابدار به منظور نصب اعلانات بسیار مهم استفاده میشود و نیت استفاده از تابلو اعلانات های قاب دار این است که نمی خواهند کسی اطلاعیه ها را از تابلوی اعلانات خارج کند.

تابلو اعلانات

جنس قاب تابلو اعلانات قابدار

قاب های تابلو اعلانات قابدار می تواند جنس های مختلفی داشته باشد مثل ام دی اف یا آلومینیوم و در ابعاد مختلفی ساخته شود.

تابلو اعلانات ایک جنس قاب آن از آلومینیوم از جزء تابلو اعلانات های قاب دار بسیار محکمی به شمار می‌رود که دور قاب آن از یک لایه نمد یا چوب پنبه استفاده شده است و این نوع تابلو اعلانات بیشتر برای محیط های داخلی استفاده می شوند.

تابلو اعلانات های ام دی اف بیشتر ظاهر شکیلی دارند و از این نوع تابلو ها نیز برای محیط های داخلی پر رفت و آمد استفاده می شود.

تابلو اعلانات های ام دی اف می‌توانند با جدیدترین فناوری ها ساخته شوند و فضای ساختمان را زیبا کنند.

از تابلو اعلانات های قاب دار در چه محیط هایی استفاده میشود؟

به طور معمول از تابلو اعلانات قابدار در فضاهای بیرونی ساختمان که در معرض گرد و غبار و باد و باران قرار دارند استفاده می شود که لازم است اطلاعیه های نصب شده روی این تابلو ها توسط شیشه یا قفل محافظت شوند.

تابلو اعلانات قاب دار

همانطور که در قسمت قبل گفتیم تابلو اعلانات های قاب دار این ویژگی را دارند و بهترین گزینه برای استفاده در محیط های خارجی هستند.

چگونه تابلو اعلانات های قاب دار را نصب کنیم؟

نصب تابلو اعلانات قابدار بسیار کار ساده‌ای می باشد و تنها لازم است میخ های محکمی را به دیوار نصب کنید و در ادامه گیره های پشت تابلو اعلانات را به این میخ ها آویزان کنید.

بسته به نوع کاربری تابلو اعلانات می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی نصب کنید.

کلام آخر

در این مقاله در رابطه با تابلو اعلانات های قاب دار و کاربرد آن برای شما عزیزان توضیحات مختصری را ارائه دادیم امیدواریم توضیحات این مقاله شما را برای انتخاب و خرید این تابلو به اندازه کافی راهنمایی کرده باشد.

سپاس که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی