خانه

پنل‌کاربری

تماس

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

اعلانات قابدار

تابلو اعلانات قابدار

تابلو اعلانات قابدار از ابزارهای بسیار کاربردی که به منظور انتقال اطلاعات، افزایش ارتباطات و بالا بردن روابط عمومی در مکان های ادرای مورد استفاده قرار می‌گیرد، که به طور کلی تابلو اعلانات سطحی است که ما به کمک آن می توانیم پیام های عمومی را به دیگران نشان دهیم.

این پیام ها ممکن است در رابطه با موضوعات مختلفی چون تبلیغ یک محصول، اطلاعیه ها و مصوبه های یک سازمان، خبرهای عملی دانشگاه و مسائل مختلف دیگری باشد.

اعلانات قابدار با پایه

این تابلو ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که یکی از کاربردی ترین آن ها تابلو اعلانات قابدار است.

این نوع از تابلوها دارای قاب هایی با جنس های مختلف بوده و انتخاب آن ها به سلیقه شما بستگی دارد.

تابلو اعلانات قابدار از چه چیزی ساخته می شود؟

برای ساخت تابلو اعلانات قابدار از متریال های مختلفی استفاده می شود.

شما می توانید با توجه به نیاز و سیلقه خود یکی را خریداری کنید. اما به هر حال متریال هایی که برای ساخت تابلو اعلانات قابدار استفاده می شود شامل موارد زیر است:

  • آلومینیوم فشرده
  • فلز
  • مولتی استایل
  • چوب پنیه
  • نمد
  • پلکسی گلاس
  • و…

در چه مکان هایی می توان از تابلو اعلانات قابدار استفاده کرد؟

نصب تابلو اعلانات معمولا در محیط های پر رفت و آمد و شلوغ انجام می شود. اما وجود تابلو اعلانات در مکان های زیر بسیار کارآمد تر است.

از جمله مکان هایی که نصب تابلو اعلانات در آن ها ضروری است محیط های مسکونی بزرگ و آپارتمان ها هستند؛ چرا که برای آگاهی ساکنین آپارتمان باید قبض های مربوطه و هزینه های شارژ در مکانی قرار بگیرد که تمامی ساکنین به راحتی آن را ببیند.
لذا مناسب ترین مکان برای نصب این موارد تابلو اعلانات است.

اعلانات قابدار اپارتمان
  • مدارس و دانشگاه ها

اطلاعیه های مهم و خبرهای دانشجویی مانند ساعت برگذاری کلاس ها، امتحانات پایان ترم، خبرهای مربوط به تشکیل و یا عدم تشکیل کلاس ها و… حتما در مکانی که تمامی دانش اموزان و دانشجویان به آن دسترسی داشته باشند اعلام شوند. بهترین مکان هم برای نصب این اطلاعیه ها در محیط های آموزشی تنها تابلو اعلانات است.

  • خوابگاه ها

از مکان هایی که نصب تابلو اعلانات برای آنان ضروری است خوابگاه ها هستند، اطلاع رسانی ها مربوط به خوابگاه همه و همه می تواند از طریق تابلو اعلانات در دسترس دانشجویان قرار بگیرد.

اعلانات قابدار در خوابگاه
  • درمانگاه ها و بیمارستان ها

مراکز درمانی به منظور اطلاع رسانی در مورد ساعت کاری پزشکان مختلف و ارائه خدمات متنوع به مراجعه کنند باید از تابلو اعلانات استفاده کنند.

اعلانات قابدار در بیمارستان

استفاده از تابلو اعلانات باعث می شود که مراجعه کنندگان به راحتی پاسخ سوالات خود را دریافته و باعث ازدحام و شلوغی در بیمارستان یا مرکز درمانی نشوند و همچنین تایم پرستارها و منشی ها را هم هدر ندهند.

جمع بندی

با توجه به مطالب بالا می توان گفت که تابلو اعلانات قابدار در محیط های پرازدحام و شلوغ نظم و ترتیب ایجاد کرده، و با توجه به تنوع بسیار زیادی که در ساخت آن ها وجود دارد می توان به راحتی آن را با دکوارتیو مختلف محیط ست کرد.

با این وجود اگر می خواهید صاحب یک تابلو اعلانات قابدار با کیفیت شوید وب سایت آسا برد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. آسا برد تولید کننده ای حرفه ای در زمینه ساخت انواع تابلوهای اعلانات است و محصولاتش دارای نشان کیفی از سوی وزارت استاندارد ایران هستند.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی