سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
انواع تابلو اعلانات

تابلو اعلانات ساختمان و انواع آن

تابلو اعلانات تابلوهایی با پیام‌های دائما در حال تغییر هستند. آنها برای اطلاع رسانی به مدیران، کارمندان و دانشجویان و دانش آموزان انتخاب مناسبی بوده و همیشه کاربردی‌اند. برای آشنایی با تابلو اعلانات ساختمان و انواع آن حتما این مطالب را تا آخر مطالعه کنید. شاید در نهایت مدلی که مدنظر دارید را انتخاب کرده‌ و در صدد تهیه آن برآیید.

انواع تابلو اعلانات ساختمان

تابلو اعلانات ساختمان مدل‌های مختلفی از نظر کاربرد، ظاهر و همچنین امکانات و قابلیت‌های جدید دارد. در ادامه پر طرفدارترین انواع تابلو اعلانات را به اختصار معرفی کرده‌ایم.

  • تابلو اعلانات آلومینیومی

یکی از تابلوهای مقرون به صرفه مناسب برای خرید این مدل است که دارای قابی آلومینیومی بوده و اطراف آن را پوشش نمدی یا چوب پنبه‌ای گرفته است. این تابلو اعلانات رنگبندی متنوعی دارد که هر نهاد می‌تواند با توجه به نیاز و رنگ غالب در فضا یک رنگ را خریداری کند.

  • تابلو اعلانات ترکیبی

تابلوهایی که به نوعی شخصی سازی شده‌اند و سطح آنها به دو قسمت نمدی و مغناطیسی تقسیم شده است
و به نوعی تابلو اعلانات ساختمان چند منظوره است که می‌توان روی قسمت مغناطیسی آن به کمک مگنت کاغذ یا تصویری چسباند.

  • تابلو اعلانات بیرونی

تابلو اعلانات بیرونی برای محیط‌های خارجی طراحی شده است و ویژگی بارز آن داشتن قابی محکم، قفل‌های مقاوم و محافظ ضدآب است که تابلو را در برابر عوامل تهدید کننده ایمن می‌کند.

  • تابلو اعلانات مستقل

این مدل نوعی تابلو اعلانات چرخ‌دار است که برای محیط‌هایی که امکان نصب چیزی روی دیوار وجود ندارد و تابلو باید مدام جابجا شود بسیار مناسب بوده و مقرون به صرفه است.

  • تابلو اعلانات قفل دار

در تابلو اعلانات قفل دار دسترسی به تابلو محدود شده و فقط مختص کسی است که آن را مدیریت می‌کند. به خصوص در مکان‌های عمومی ایده خوبی است که کسی به کاغذها دست نزده و آنها را جابجا نکند.

  • تابلو اعلانات ضدحریق

در سازمان‌هایی که اطلاعات مهمی روی تابلو اعلانات است سیستم بازدارنده آتش در تابلو اعلانات ضدحریق می‌تواند بسیار ایده‌آل باشد.

  • تابلو اعلانات بدون قاب

تابلو اعلانات ساختمان بدون قاب به صرفه ترین و معمولی‌ترین نوع تابلو اعلانات است که در بازار موجود بوده و قیمت مناسبی هم دارد.

این مدل بسیار ساده است و تنها صفحه ای فشرده برای فرو رفتن سوزن و چسباندن اعلانات دارد و رنگبندی متنوعی از آن در بازار وجود دارد که هرکس طبق سلیقه و کلاس کاری خود می‌تواند یک رنگ را انتخاب کند.

تابلو اعلانات بدون قاب

کلام آخر

برای خرید تابلو اعلانات ساختمان در مدل‌های مختلف ابتدا لازم است نوع نیاز خود را مشخص کنید‌ و سپس بین انواع تابلو اعلانات یک مدل را که به آن نیاز دارید و برای شما کاربردی است انتخاب کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت تابلو اعلانات و نحوه سفارش آن، خریدتان را نهایی کنید.

سعی کنید ابعاد تابلو با کاری که تابلو را برای آن خریداری می‌کنید هماهنگ باشد. ضمنا تناسب ابعاد تابلو با دیواری که قرار است روی آن نصب شود نیز بسیار مهم است. هر چه تناسب بیشتر باشد جلوه بهتری هم خواهد داشت.

پس نکات کوچک اما کلیدی بیان شده را جدی بگیرید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات ساختمان و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی

شرایط گارانتی محصولات آسابرد

تابلو اعلانات چه کاربردی دارد؟