خانه

پنل‌کاربری

تماس

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

خرید تخته گچی

راهنمای خرید بهترین تخته گچی

راهنمای خرید بهترین تخته گچی

تخته گچی را ممکن است با نام‌های تخته سیاه یا گرین برد هم بشناسید. از وسایل آموزشی و محبوب در دهه‌های شصت و هفتاد و… که بعد‌ها با روی کار آمدن انواع تخته سفید و تخته هوشمند کم کم از رده خارج شدند. البته هنوز هم از این محصول در برخی موارد استفاده می‌شود. در این مطلب قرار است درباره تخته گچی و راهنمای خرید بهترین تخته گچی صحبت کنیم پس تا آخرین جمله همراه ما باشید.

کاربردهای تخته گچی

  • استفاده در کافی‌شاپ

مدت‌هاست از تخته گچی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها برای نوشتن پیام خوشامدگویی، برترین های منو و جملات انگیزشی استفاده می‌شود. این تخته‌ها عموما در ابعاد کوچک برای جذابیت بیشتر محیط ساخته و در این فضاها استفاده می‌شود.

خرید تخته گچی کافه
  • استفاده در آشپزخانه

مدتهاست که تخته گچی از نظر طراحان داخلی جزوی از دکوراسیون محسوب شده و از آن برای زیباسازی فضا استفاده می‌کنند. هم سرگرم کننده است هم می‌تواند جایی برای جسباندن عکس‌های یادگاری و یادداشت های روزانه باشد.

  • استفاده در اتاق کودک

کودکان و نوجوانان همیشه به طراحی روی تخته آن هم گچی علاقه‌مند هستند. برای اتاق آنها می‌توان نوعی تخته گچی درجه یک تهیه کرد و از آن جهت انجام تکالیف روزمره، تمرین و سرگرمی استفاده کرد.

خرید تخته گچی کودکانه

تخته گچی بازتاب نور کمی دارد و برای نوشتن تکلیف مناسب است. این تخته ها به جهت تمرین درسی در بیشتر مدارس و دانشگاه‌ها وجود دارند و هنوز از آنها مانند سابق استفاده می‌شود. البته انواع تخته‌های جدید وایت برد و هوشمند نیز در بازار موجود شده است که جایگزین خوبی برای تخته سیاه مدارس است.

خرید تخته گچی برای اموزشگاه

نکات خرید تخته گچی

در خرید تخته گچی به جنس قاب توجه کنید تا محکم و باکیفیت باشد. فریم ممکن است از جنس چوب یا فلز هم باشد اما در هر صورت باید استحکام کافی را دارا باشد.  میدانید که تخته گچی در رنگ‌های سیاه، سبز و قهوه‌ای تولید می‌شود و می‌توانید طبق سلیقه و نیاز یک رنگ را انتخاب کنید.

خرید تخته گچی

سایز و ابعاد تخته گچی مهم است. باید فضایی که در اختیار دارید را در نظر گرفته و سپس طبق آن سایزی متناسب با فضا انتخاب کنید. قیمت تخته گچی هم یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود و نسبت به بودجه‌ای که هرکس در دست دارد انتخاب و خریداری شود.

فروشگاهی که تخته از آن خریداری می‌شود هم لازم است از صلاحیت و اعتبار کافی برخوردار باشد تا در صورت لزوم پشتیبانی و مشاوره لازم نسبت به خریدار انجام شود. با درنظر گرفتن نکات بالا می‌توان بهترین تخته گچی جدید را خریداری کرد.

حرف نهایی

خرید تخته گچی مانند هر خرید دیگری نیازمند دقت و توجه کافی دارد. فقط لازم است تمام نکات را مدنظر قرار داده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوصی انواع تخته گچی و مدل‌های آن، همچین استعلام قیمت و اطلاعات محصول سفارش خود را ثبت‌ کنید. «توجه کنید که قبل از انتخاب و خرید تخته گچی نسبت به عدم حساسیت به گچ و مشکلات تنفسی اطمینان حاصل کنید‌.»

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی

محبوبیت تخته های وایت برد از کجا آمده است ؟