سبد خرید

برای ارتباط با ما تماس بگیرید

آسابرد
وایت برد ارزان

معرفی 4 مدل تخته وایت برد ارزان 

دیگر روزهای استفاده از گچ و تخته‌سیاه گذشته و کچ و تخته‌سیاه به اشیایی نوستالژی تبدیل شده‌اند
در عوض استفاده از انواع وایت برد و تخته سفید در جنس‌های مختلف روی بورس آمده و بازار خرید و فروش انواع وایت‌برد داغ است
اما برخی به دنبال خرید وایت برد ارزان اما کارآمد و باکیفیت هستند.

در این مطلب درباره این موضوع صحبت می‌کنیم پس آنلاین بمانید‌

4 مدل تخته وایت برد ارزان

  • تخته وایت برد معمولی دیواری

وایت بردها در سال‌های اول ورود به بازار اجناس گران‌قیمتی بودند‌ اما به مرور روش‌های جدیدی برای ساخت آنها ابداع شد که قیمت‌شان را مقرون به صرفه کرد.

وایتبرد معمولی جزو رایج ترین مدل تخته است که می‌توان آن را به دیوار میخ کرد یا تکیه داد و به کمک ماژیک مخصوص وایتبرد روی آن نوشت. این مدل تخته به راحتی پاکشده و لکه نمی‌شود.

  • تخته وایت برد معمولی پایه دار

تخته وایت برد معمولی پایه‌دار هم مانند تخته وایتبرد معمولی از سه بخش زهوار، بخش پشتی که نقش نگهدارنده و محکم کننده را ایفا می‌کند
و صفحهه اصلی وایتبرد تشکیل شده است و به جهت اینکه روی پایه معمولی یا پایه چرخ‌دار قرار دارد حرکت آن آسان بوده و می‌توان آن را در موسسات و مراکز آموزشی به راحتی جابجا کرد.

وایت برد معمولی
  • تخته وایت برد مغناطیسی

وایت برد مغناطیسی در اصل به این صورت تولید می‌شود که رنگ یا لعاب مخصوص وایت برد را روی صحفه‌ای آهنی ریخته و خشک می‌کنند.

در نتیجه تخته ای با خاصیت مغناطیسی ایجاد می‌شود که علاوه بر کیفیت بیشتر در کنار قیمت مناسب، لکه پذیری کمی داشته و خیلی راحت تمیز می‌شود.

هم‌چنین می‌توان روی آن کارت‌های آموزش مغناطیسی هم چسباند و با کمک ماژیک وایتبرد نوشت  و به وسیله تختهپاککن مخصوص تخته وایت‌برد مغناطیسی ارزان را پاک کرد.

  • تخته وایت برد انعطاف پذیر

این مدل تخت وایت برد ضخامت کمی دارد و به راحتی لوله و تا می‌شود. می‌توان آن را هرجایی که لازم هم به راحتی همراه خود برد بی‌ آنکه وزن زیادی را حمل کرد.

این تخته در ابعاد کوچک برای روی در یخچال و کمد جهت یادداشت نوشتن و در ابعاد بزرگ برای نصب روی دیوار و…  تولید و به بازار عرضه می‌شود. کیفیت خوب و قیمت مناسبی هم دارد.

چند نکته برای خرید تخته وایت برد ارزان

●       جنس بدنه: هر جنسی کاربرد و قیمت مربوط به خود را دارد. تخته وایت برد می‌تواند فلزی،‌ چوبی، شیشه‌ ای و حتی ورقه‌ای باشد. همه چیز بستگی به شما دارد که دقیقا چه مدل و چه جنسی مد نظر دارید و چقدر برای آن هزینه کنار گذاشته‌اید.

وایت برد ارزان

●       ابعاد تخته: خیلی مهم است که سایز تخته وایتبرد مناسب با نیاز شما باشد و در کنار آن برای محیطی که خریداری می‌شود از نظر ابعاد همخوانی داشته باشد. پس ابتدا نوع کاربری را مشخص کرده و سپس اقدام به خرید تخته وایتبرد با سایز مناسب کنید.

●       قیمت: قطعا برای همه قیمت محصول مهم است. اگر به دنبال خرید تخته وایت برد ارزان هستید بهتر است از قبل از اینکه قیمت را مدنظر قرار دهید از کیفیت متریال ساخت مطمئن شوید.

کلام آخر

سعی کنید یک سطح قیمتی برای خود تعیین کرده و در آن محدوده به دنبال وایتبرد مناس کشته و  طبق آن خرید تخته وایت برد را انجام دهید.
حتما نکاتی که در سایت بیان شده است را برای خرید مدنظر قرار دهید تا با آگاهی کامل اقدام به سفارش تخته وایتبرد چ خرید آن کنید.

برای ثبت سفارش محصولات آسا برد می‌توانید به
فروشگاه آسابرد در دیجی‌کالا (تنها نماینده رسمی فروش محصولات آسابرد)

برای مشاهده به روزترین
قیمت وایت برد مغناطیسی و قیمت تابلو اعلانات و
سایر محصولات آسابرد  *اینجا را کلیک* کنید

شما می‌توانید برای مشاوره گرفتن با شماره‌های زیر تماس گرفته
تا با کارشناسان فروش شرکت اسا برد صحبت کنید.

دفتر فروش تهران: ۴۴۷۶۳۹۹۶-۰۲۱

دفتر فروش شهرستان :۴۴۷۲۴۰۵۳-۰۲۱

راهنمای خرید :۰۹۳۷۸۱۵۴۵۱۳ فراهانی
۰۲۱-۹۱۰۹۸۴۰۸

مدیر فروش: ۰۹۱۲۳۸۳۲۶۹۱ سعیدی